LÖRDAG

Nu har jag inte skrivit på hela veckan, uch va dålig jag är! Har jobbat as mycke i veckan, finns inte en dag då jag inte jobbat över. I onsdags var jag på student, var jätte trevligt och massa god mat och tårta:). Resten av veckan har jag haft fullt upp med att packa till flytten.
Kajsis har varit här o tjötat lite också.
Igår va de bara en vanlig fredag, eller ovlanlig kanske jag ska säga för jag var inte ute och festade. haha. Jag var bara hemma. Är ju helt slut efter denna veckan.. Men nu när jag fått lite sömn igen så känns batteriet laddat igen.

Måste bara berätta, igår när pappa kom hem så hade han köpt ett strykjärn till mig. Jag har tjötat så mycke om de och att jag inte kommer kunna använda mina kläder när jag flyttat för att jag inte har nått strykjärn.. MEN så kommer han hem med ett till mig. Och inte vilket som helst, ett rosa fint nytt strykjärn:) Han är verkligen bäst i välden min pappa. JAg blev lite arg först för vill inte att han ska köpa saker till mig, men kunde ju inte tacka nej. Hur fint som helst. Så nu kommer jag kunna använda alla mina kläder efter flytten:D:D. Strycker ju allt jag har på mig typ.



Oj det kanske är mer åt de lila hållet men iaf. Finaste<33


Idag blir det till att packa de sista. Är Världens röra hemma hos oss nu. Kartonger överallt, men det är så det ska vara. Flytten blir inte av förs än imorgon. Skönt ändå, för då hinner jag vila ut idag och ladda upp för allt slit imorgon.

Ikväll blir det nog grillfest hemma hos Tessans kompis. Nu är det bara att vänta på solen också. Så tråktigt med moln. Jag vill ha sommar nu, riktig sommar värme. LÄNGTAR så tills magaluf resa v 29 . Det kommer bli galet.



Saknar min älskade mormor som gick bort för två månader sen. Hon var min bästa vän. Den snällaste, omtänksammaste, finaste, underbaraste mormor man kan ha. Hon tog alltid hand om alla.
Jag ser upp till dig mormor.
Nu får du flyga bland blommorna som du älskar så mycket. Älskar dig mormor<3.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0