SANNAALICIA

SannaAlicia

Äntligen har jag skaffat mig en alldeles egen liten blogg(sannaalicia). Självklart så hade jag skrivit världens finaste blogginlägg som försvann när jag tryckte fel. Så är det alltid med nya program, det är bara att räkna till tre och börja om igen. Surt, men sant. Så nu orkar jag inte skriva om allt igen. Men en kortuppdatering av mitt liv:
Nr 1. Flytt hemifårn snart, GALET. Är livrädd, uppspelt och väääääldigt glad. Hur ska jag och pappsen klara oss utan varandra?..
Nr 2. Afterwork imon med jobbet, kommer bli väldans roligt.
Nr 3. Kajsa, min barndomsvän och bästa granne tar studenten på torsdag. Som tur är så är jag ledig den dagen så kommer vara med under hela studenten. Även på studentfesten, oj va vi kommer röja.
Nr 4. Vakna lite lätt bakis kl 8 på fredag och sedan jobba hela helgen. Dvs lördag och söndag. Sen jobbar jag på i fem dagar till innan det blir någon ledighet. Men den ledigheten försvann lika fort som den kom, FÖR jag flyttaaar. Wihooo:D.

Har massor att skriva, men det blir en annan dag. Puss & kram
(Nu råkade jag trycka på nått annat, det är därför all text är sneskriven. haha . hur ska det här gå egentligen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0