underbart säger jag bara

God kväller!
Idag var jag uppe med tuppen. Gick upp halv sju, skulle jobba vid halv nio. Underbart att vakna till fint väder:), man blir verkligen mycket gladare då. Allt känns bättre när solen skiner. Känns som att sommaren äntligen är påväg på riktigt nu. Tråkigt att man jobbar hela helgen när det är sånt här fining väder, men,men. Det kommer ju flera helger som tur är.

Efter jobbet blev jag upphämtad av Mamma, mammas kille Göran och Pamela. Mamma och Göran hade hjälpt Pamela att packa lite saker idag. Hon flyttar ju ut när jag flyttar in nästa helg. Å är så glad:). Vill flytta NU! vill inte vänta en vecka till.

Sen åkte vi hem till mamma och göran där min vackra syster och hennes pojkvän höll på med maten. Det serverades tzatziki, grönsaker, ungspotatis och en speciell biff eller va man ska kalla det, en som mysan hittat på själv. Väldigt gott var det. Efter det bjöds det på rulltårta som dom också hade gjort. Mums. Var mysigt att få träffa mammsen och syrran. Träffar ju inte dom så ofta för jag bor hos pappa och syrran bor hos mamma.
Vid åtta körde vi upp mysis och hennes kille jonathan till kungälv.
Nu sitter jag och lyssnar på musik. Ska snart gå och lägga mig. Börjar lite senare imorgon , men är rätt trött efter dagenspass.

pusselipuss

jag och mammsen<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0