Student

Tjohoj.
Igår var jag på min grannes (blåsiga) student. Vi är inte bara grannar, vi är barndomskompisar också. Hon är den enda barndomskompisen som jag umgås med fortfarande. Var skit kul att se henne ta studenten:). Har haft lite små ångest nu när alla börjar ta studenten. Tänk att det redan har gått en helt år sen man själv gjorde det. Exakt idag för ett år sen tog jag studenten. De  e sjuukt vad tiden går. Gillar inte att den springer iväg. En vecka är liksom ingenting, en månad är ingenting.

Ett litet minne, hittade en så fin bild så måste lägga upp den:).

Fia, Jag, Alex T och Alex G

Iallfall. Började med att vi var och kollade när hon sprang ut :), sen kolla vi när dom röjde på flaket, sen åkte vi hem medans kajsis åkte på flak
Sen så kom kajsis hem o då blev det mat och öl och sen tårta och öl. Senare på kvällen åkte vi in till studentfesten som var på bryggeriet. Jag som var glad att dom hade sin studentfest med byggymnasiet istället för transport blev besviken när vi kom in. Inte en endaste puddig där. Men va fan vi hade så jäääävla skööööj.
Det var jag kajsa, mattson, carro och en kompis till henne. Sen så var ju kajsas klassisar där också.

Efter många öl och shottar var ialfall jag inte särskillt nykter längre. När bryggan stängde drog vi direkt till burgerking, och som vanligt på fyllan så bestället man extra ALLT!.
Efter maten så tog vi en taxi hem vet inte vad klockan kan ha varit, men jag fick inte mycket till sömn den natten. Skulle upp och jobba vid åtta.
MEN så blev det inte för jag försov mig..men bra det, för jag var ändå helt död när jag vaknade, riktigt dålig asså. Tänk då om jag hade gått upp tidigare liksom, nää de hade inte funkat.
Jag ger studentdagen 5 av 5 toasters riktigt jävla kanonkul!! Hade lätt gjort om det igen.
Sen så har man ju världens blåmärke på knät och ett på armen också haha harregud  va vi röjde på. Och jag är så stolt över dig kajsis! Du är grym som klararade det. Fy fan va du är bja som Liv sa, världens sötaste unge till lillasyster har du också:).

Segt på jobb idag, men det har gått bra, imorgon jobbar jag 9-17 sen blir det middag hemma hos mammsen med göran mysan och pamela. Blir mysigt.

Vackraste studenten.


Puss och hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0